بهترین کلینیک دندانپزشکی ایمپلنت دیجیتال در تهران کجاست؟

اگر از لبخند خود راضی نیستید و اعتماد به نفستان پایین آمده است، لازم است بدانید که گزینه های زیادی برای اصلاح دندان های شما، مانند پروتزهای کامل یا جزئی، بریج، ایمپلنت های دندانی و سایر روش های درمان دندان وجود دارد. در میان آن‌ ها، پیشرفته‌ ترین راه حل، ایمپلنت ‌های دندانی هستند که از فلزاتی تشکیل شده ‌اند که با جراحی در استخوان فک زیر لثه‌ ها قرار می ‌گیرند. بهترین کلینیک دندانپزشکی ایمپلنت دیجیتال در تهران کجاست؟ این سوالی است که اغلب بیماران در ابتدا به آن فکر می کنند، که ما در این مقاله به توضیح کامل آن می پردازیم.

نوع فوق العاده ای در ایمپلنت های دندانی وجود دارد که به ایمپلنت دیجیتال معروف است. آنها به عنوان جایگزین بخشی از ریشه عمل می کنند و جایگزین ریشه می شوند و از استخوان زیر ریشه حمایت می کنند و از از بین رفتن استخوان فک جلوگیری می کنند.

دندانپزشکی ایمپلنت دیجیتال چیست؟

دندانپزشکی ایمپلنت دیجیتال چیست؟

وقتی تمام دنیا به سمت دیجیتالی شدن پیش می روند و فناوری دیجیتال در هر زمینه ای محبوبیت پیدا کرده است، چرا دندانپزشکی باید عقب بماند؟ یکی از بهترین نمونه های استفاده از فناوری دیجیتال در حوزه دندانپزشکی، دندانپزشکی ایمپلنت دیجیتال است. دندانپزشکی ایمپلنت دیجیتال مزایای بسیاری دارد، بیایید به طور کامل در مورد دندانپزشکی ایمپلنت دندان توضیح دهیم.

ایمپلنت‌های دیجیتال، کاشت‌ ایمپلنت هایی از جنس تیتانیوم یا زیرکونیا هستند، اما قبل از قرار دادن آن‌ ها، با کمک پیشرفته‌ ترین فناوری به صورت دیجیتالی طراحی می ‌شوند. پیاده سازی یک سیستم پیچیده به عنوان بخشی از فرآیندها و پروتکل های ما به ما کمک می کند تا نتایج قابل اعتماد و شگفت انگیزی را به بیماران خود ارائه دهیم.

در دندانپزشکی ایمپلنت دیجیتال، از یک شبیه سازی کامپیوتری سه بعدی برای بررسی موقعیت استخوان و عصب استفاده می کنند. دندانپزشکی ایمپلنت دیجیتال از کوچکترین برش استفاده می کند و درد کمتری را نسبت به درد تجربه شده در جراحی کاشت سنتی ایجاد می کند. دندانپزشکان حرفه ای ما در کلینیک رایا دنتال، در طول این روش محافظی را برای دندان های شما را قرار می دهد تا اطمینان حاصل شود که اعصاب و دندان های اطراف آسیب نمی بینند.

با استفاده از فناوری سه بعدی می توان ایمپلنت ها را با توجه به میزان و تراکم استخوان، تولید کرد. آنها نیازی به برش یا بخیه استخوان ندارند. این جراحی با استفاده از سیستم کامپیوتری و حداقل برش انجام می شود و با اسپلینت های هدایت شونده درد کمتری ایجاد می کند. در کلینیک دندانپزشکی رایا دنتال، ما دندانپزشکان با تجربه ای داریم که در استفاده از جدیدترین تکنیک جراحی ایمپلنت به خوبی آموزش دیده اند. ما از معدود کلینیک های دندانپزشکی در تهران هستیم که از این تکنیک ایمپلنت استفاده می کنیم.

بهترین کلینیک دندانپزشکی ایمپلنت دیجیتال در تهران

یکی از تفاوت‌ های بین ایمپلنت‌ های دندانی سنتی و ایمپلنت ‌های دیجیتال، حداقل برش مورد نیاز با استفاده از سی ‌تی اسکن سه بعدی برای بررسی وضعیت استخوان و موقعیت عصب قبل از جراحی است. این نوع جراحی به کاهش مسائلی همچون دوره نقاهت، خطر تورم لثه، خون ریزی شدید، خطر عفونت و … کمک می کند.

به لطف چندین سال تجربه سابقه کاری دندانپزشکان کلینیک رایا و متخصصین و همکاران حرفه ای این کلینیک، می توانیم خدمات دندانپزشکی را در تمامی زمینه های دندانپزشکی اعم از ارتودنسی، اندودنتیست، زیبایی، پریودنتیست، پروتز، دندانپزشکی کودکان، ایمپلنتولوژی ارائه دهیم.

به عنوان مثال، در بخش پریودنتیست و ایمپلنتولوژی، ایمپلنت دندان دیجیتال تخصص ما در کلینیک رایا دنتال است. در کاشت ایمپلنت دیجیتال از دستگاه های قوی و مطمئن استفاده می کنیم که اطلاعات را جمع آوری کرده و سپس به نرم افزار طراحی منتقل می کند. در نهایت، مدل مجازی را ایجاد می کند که کاملاً با جزئیات دهان مطابقت دارد.

به طور کلی، ما تمامی این مراحل را برای بازگرداندن لبخند بیمار و بهبود سلامت دهان و دندان در کمترین زمان و با کمترین میزان عوارض احتمالی انجام می دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال با ما در کلینیک تخصصی رایا دنتال تماس بگیرید!

بهترین کلینیک دندانپزشکی ایمپلنت

بهترین کلینیک دندانپزشکی ایمپلنت دیجیتال در تهران

علل از دست دادن دندان چیست؟

از دست دادن دندان مرحله ای است که هر یک از ما در مقطعی از زندگی با آن روبرو هستیم و بخشی طبیعی از افزایش سن است. دندان‌ های ما در طول زندگی‌مان مشکلات زیادی را متحمل می ‌شوند و در حالی که مراقبت ‌های دندانی مدرن به این معنی است که دندان ‌های طبیعی برای مدت طولانی ‌تری سالم بمانند و حفظ شوند، اما با این حال دندان ها هنوز هم مستعد مشکلاتی هستند که منجر به شل شدن و افتادن آن‌ ها می ‌شود.

شایع ترین علل از دست دادن دندان عبارتند از:

  • بیماری لثه
  • پوسیدگی دندان
  • تصادف یا جراحت
  • سن

در حالی که می ‌توانیم با مراقبت ‌های معمول دندانپزشکی و بهداشت از بیماری‌ ها و حفره‌ های لثه جلوگیری کنیم، نمی ‌توانیم از تأثیری که سن بر دندان‌ ها و لثه‌ هایمان می‌ گذارد جلوگیری کنیم. خوشبختانه، درمان های ترمیمی دندان می تواند جایگزین دندان های از دست رفته شود.

ایمپلنت ها را می توان برای حمایت از تاج جایگزین دندان، پل برای چندین دندان از دست رفته و حتی قوس کامل استفاده کرد. برای بیمارانی که در حال حاضر از پروتزهای کامل استفاده می ‌کنند، می‌ توانیم ایمپلنت‌ هایی را برای حفظ دندان مصنوعی قرار دهیم و راحتی آن را در زندگی بهبود ببخشیم.

آیا درد کمتری نسبت به سایر جراحی های کاشت دندان دارد؟

در جراحی سنتی ایمپلنت، لثه در تمام طول محل کاشت ایمپلنت بریده می شود. در جراحی ایمپلنت دیجیتال، از عکس ‌های سی ‌تی سه بعدی برای بررسی وضعیت استخوان و موقعیت عصب استفاده می ‌شود، سوراخ بسیار کوچکی است که نیازی به بخیه زدن ندارد. با این روش، زمان بهبودی شما نه تنها کاهش می ‌یابد، بلکه خطر خونریزی، عفونت و تورم شما نیز کاهش می ‌یابد. برای یک ایمپلنت، تنها حدود 10 تا 20 دقیقه طول می کشد تا قرار داده شود.

مزایای دندانپزشکی ایمپلنت دیجیتال چیست؟

وقتی صحبت از جایگزینی یک یا چند دندان از دست رفته می شود، ایمپلنت بهترین راه حل موجود است و انجام این روش با جراحی ایمپلنت دیجیتال حتی بهتر است. مزایای جراحی ایمپلنت دیجیتال بسیار زیاد است. آنها تفاوت زیادی در نتیجه نهایی در زمینه های موفقیت، عملکرد، راحتی و زیبایی ایجاد می کنند.

  • در ایمپلنت دیجیتال، جراحی زمان کمتری می برد. تنها حدود 10 تا 15 دقیقه طول می کشد تا جراحی کاملا انجام شود.
  • سی تی اسکن سه بعدی دقت بهتری را برای قرار دادن ایمپلنت و زاویه بندی مناسب را فراهم می کند.
  • زمان بهبودی به دلیل پانچ بافت سریع است. این روش سوراخ های ریزی در بافت ایجاد می کند که در مقایسه با تکنیک های دیگر تهاجمی نیست.
  • ایمپلنت دیجیتال روشی بدون بخیه، بدون برش و خونریزی کمتر در مقایسه با جراحی ایمپلنت سنتی است.
  • هیچ آسیبی به اعصاب و دندان های مجاور وارد نمی شود زیرا ایمپلنت ها دقیقاً در استخوان قرار می گیرند.
  • برای بیماران دیابتی و با فشار خون بالا ایمن است زیرا تهاجمی نیست و نتایج قابل پیش بینی و سریع تری می دهد.
  • این تکنیک کمترین آسیب را به استخوان و ساختارهای اطراف وارد می کند. ایمپلنت ها با توجه به نیازهای بیمار سفارشی طراحی و تولید می شوند.
  • ایمپلنت ها بر اساس هارمونی دندان های مجاور پردازش و طراحی می شوند و حداکثر زیبایی را به همراه استحکام بالا را به همراه دارد.
جراحی ایمپلنت دیجیتال

مراحل جراحی ایمپلنت دیجیتال چیست؟

مراحل جراحی ایمپلنت دیجیتال چیست؟

جراحی ایمپلنت دیجیتال با گرفتن تصاویر مخصوص از دهان بیمار شروع می شود. درواقع تصاویر بالینی از زوایای مختلف صورت و دهان بیمار گرفته می شود تا طراحی پروتز آنها با توجه به ابعاد، تناسب و ویژگی های آنها به درستی برنامه ریزی شود.

ادامه سی تی اسکن برای ارزیابی ابعاد و تراکم استخوان انجام می شود، یعنی در جایی که ایمپلنت مورد نیاز است یا قرار است در آن محل قرار داده شود، تا اطمینان حاصل شود که ویژگی ‌های استخوان برای دریافت ایمپلنت دندان کافی است یا به هر روش دیگری مانند پیوند استخوان نیاز است. این کار موفقیت جراحی را تضمین کند.

در نهایت، یک اسکن داخل دهانی از کل دهان برای انجام یک کپی کامپیوتری سه بعدی از دهان بیمار انجام می شود، بافت نرم و دندان در هر بعد نشان داده می شود تا همه جزئیات در نظر گرفته شود.

ترکیب این عناصر مهم به جراحان دندان‌پ زشک ما کمک می‌کند تا دقت خود را برای اطمینان از نتایج افزایش دهند. بنابراین، اگر به دنبال مراقبت های دندانی ممتاز برای قرار دادن ایمپلنت های دندانی خود هستید، بهتر است به کلینیک رایا دنتال مراجعه نمایید.

نتیجه گیری:

اگر دندان هایتان را از دست داده اید و به دنبال آسان ترین و مطمئن ترین روش برای جایگزین کردن دندان هایتان هستید، پیشنهاد ما به شما کاشت ایمپلنت دیجیتال در کلینیک دندانپزشکی رایا دنتال است. در این کلینیک از جدیدترین متدهای دندانپزشکی و دستگاه های قوی برای عکس برداری و جراحی دندان با کمترین درد استفاده می شود. برای رزرو وقت مشاوره با ما در کلینیک رایا دنتال تماس بگیرید.