ایمپلنت دندان سوئیسی چیست؟

اگر به دنبال یک راه حل دائمی برای رفع فضای خالی دندان های از دست رفته تان هستید ما به شما ایمپلنت دندان آمریکایی را توصیه می کنیم. شاید برایتان سوال شود که ایمپلنت دندان سوئیسی چیست و چه کاربردی دارد؟ ایمپلنت‌ دندان سوئیسی نزدیک‌ترین گزینه طبیعی به دندان های عادی و نرمال شما هستند که می‌توانید بعد از کاشت آن، لبخندی فوق العاده طبیعی، زیبا و بدون ناراحتی و احساس درد داشته باشید زیرا جایگزین عالی به همراه ظاهر طبیعی برای دندان‌های از دست رفته هستند.

ایمپلنت‌ دندان سوئیسی هنگام صحبت، خندیدن یا غذا خوردن نمی‌لغزد و به حفظ دندان‌های از دست رفته کمک می‌کنند. یکی از مزایای مهم ایمپلنت های دندانی آمریکایی، حفظ سلامت استخوان فک، به طوری که ساختار صورت شما به طور صحیح و سالم باقی بماند، می باشد.

ایمپلنت های دندانی به شما این امکان را می دهند که همانطور که می خواهید زندگی کنید و به شما اعتماد به نفس می دهند که بدون نگرانی در مورد غذا خوردن، لبخند زدن، خندیدن، صحبت کردن و از تمام فعالیت های روزانه خود لذت ببرید.

ایمپلنت سوئیسی چیست؟

ایمپلنت سوئیسی چیست؟

اطلاعاتی در مورد ایمپلنت دندان سوئیسی

ایمپلنت های دندانی سوئیسی، همان ریشه دندان های مصنوعی هستند که شکلی شبیه به پیچ دارند. هنگامی که ایمپلنت های دندانی در استخوان فک قرار می گیرند، به استخوان طبیعی شما متصل می شوند و به یک پایه محکم برای حمایت از یک یا چند دندان مصنوعی تبدیل می شوند.

بعد از اتمام قرار گیری پایه ایمپلنت یک تاج و یا به اصطلاح اباتمنت با قرار دادن یک اتصال دهنده در بالای ایمپلنت دندان برای نگه داشتن و حمایت پایه های ایمپلنت شما ساخته می شود زیرا روکش های دندان به صورت سفارشی و متناسب با دندان های طبیعی شما ساخته می شوند.

ایمپلنت های دندانی سوئیسی، بیش از 30 سال است که با موفقیت در نقاط مختلف جهان مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا محکم ترین و مطمئن ترین روش های موجود برای حمایت از دندان های از دست رفته هستند و از همه مهمتر، به دندان های جدید اجازه می دهند شکل و عملکرد طبیعی داشته باشند.

اگر برای کاشت ایمپلنت به یک دندانپزشک مجرب و حرفه ای مراجعه کنید، جراحی ایمپلنت دندان یکی از ایمن ترین و قابل پیش بینی ترین روش ها در دندانپزشکی برای بیماران به شمار می رود.

مزایای ایمپلنت دندان سوئیسی

در اینجا برخی از مزایای بسیاری که می توانید از ایمپلنت دندان انتظار داشته باشید آورده شده است:

  1. ایمپلنت های دندانی بیش از 30 سال است که یک گزینه ثابت شده برای عموم مردم می باشند و به عنوان یک راه حل جامع و عالی برای بازگرداندن لبخند شما پس از از دست دادن دندان در سوانح مختلف به بیماران توصیه می شود.
  2. ایمپلنت های دندانی مانند دندان های طبیعی، کاملاً کاربردی هستند و به قدری طبیعی به نظر می رسند که بیماران ما اغلب فراموش می کنند که کاشت ایمپلنت انجام داده اند.
  3. ایمپلنت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دقیقاً مشابه دندان‌های طبیعی شما عمل کنند و با مراقبت و بهداشت مناسب، می‌توانند تا آخر عمر دوام بیاورند.
  4. اگر بدن بیماران به اندازه کافی سالم باشند که بتوانند روش های ساده دندانپزشکی مانند کشیدن دندان را انجام دهند، می توانند ایمپلنت های دندانی را نیز دریافت کنند.
  5. یک راه حل دائمی برای دندان های از دست رفته هستند که بر خلاف بریج و پروتز که باید پس از چندین سال استفاده تعویض شوند، می توانند تا آخر عمر نیز ماندگاری داشته باشند.
  6. قدرت و استحکام کافی برای خوردن و آشامیدن بدون ناراحتی یا احساس درد.
  7. داشتن لبخندی زیبا، طبیعی و جدید به همراه افزایش اعتماد به نفس.
  8. پیشگیری از آتروفی استخوان که می تواند در طول زمان با نبود دندان طبیعی رخ دهد.
  9. اصلا در طول استفاده از آن، درجای خود نمیلغزد و جا به جا نمی شود.
کاشت ایمپلنت دندان فوری

مزایای ایمپلنت سوئیسی

حقیقت هایی درمورد کاشت ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان تنها گزینه ترمیم دندان است که استخوان طبیعی را حفظ می کند و در واقع به تحریک رشد استخوان کمک می کند.

دندانپزشکان کلینیک شبانه روزی رایا دنتال مفتخرند که ایمپلنت های دندانی را به عنوان یک گزینه درمانی ایمن و موثر برای جایگزینی دندان های از دست رفته ارائه دهند، ایمپلنت های دندانی همچنین بهترین گزینه برای بیمارانی است که می خواهند دندان های طبیعی و سالم خود را بازیابی کنند و فرقی ندارد که یک یا چندین دندان خود را از دست داده باشید.

ایمپلنت دندان چگونه عمل می کند؟

ایمپلنت های دندانی جایگزین های دائمی و طولانی مدتی هستند که با جراحی در استخوان فک کاشته می شوند. پس از قرار دادن اباتمنت اولیه ایمپلنت و گذشت مدت زمان معینی برای اتصال به استخوان فک، متخصص دندانپزشکی سطح ایمپلنت را با یک پروتز موقت دندان می پوشاند.

دندانپزشکان معمولاً بسته به نیاز و علاقه بیمار از روکش دندان، بریج یا پروتز جزئی یا کامل برای پوشش ایمپلنت دندان استفاده می کنند. قبل از کاشت ایمپلنت دندان آمریکایی، تیم دندانپزشکی اطمینان حاصل می کند که پروتز به راحتی در استخوان فک شما جا می گیرد و سال ها به درستی برای بیمار کار می کند.

مراحل کاشت ایمپلنت دندان

برای اکثر بیماران، کاشت ایمپلنت دندان اغلب، شامل دو عمل جراحی است.

مرحله اول:

  • ایمپلنت های دندانی در داخل استخوان فک قرار می گیرند.
  • زمان بهبودی پس از جراحی در افراد مختلف متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند سختی استخوان دندان بیمار بستگی دارد.
  • در برخی موارد، ایمپلنت های دندانی را می توان بلافاصله پس از قرار دادن، ترمیم کرد.
  • در سه تا چهار ماه اول پس از جراحی، ایمپلنت های دندانی در زیر سطح لثه قرار می گیرند و به تدریج به استخوان فک متصل می شوند.
  • در این زمان باید بتوانید از دندان مصنوعی موقت و یک رژیم غذایی نرم استفاده کنید.
  • پس از اتصال ایمپلنت دندان به استخوان فک، مرحله دوم شروع می شود.

مرحله دوم:

  • تیم دندانپزشکی ما به ایمپلنت دندان، یک تاج دندان شفاف کوچک متصل می کند.
  • پس از چهار هفته، دندانپزشک ما قادر به ساخت دندان های جدید شما خواهد بود.
  • سپس تاج دندان موقت دندان‌ تعویض می‌شود و بیمار می تواند به طور عادی و طبق روال زندگی غذا بخورد و ایمپلنت هیچ گونه مزاحمتی ایجاد نمی کند.
  • کل روش کاشت ایمپلنت دندان معمولاً شش تا هشت ماه طول می‌کشد و اکثر بیماران هیچ اختلالی در زندگی روزمره خود تجربه نمی‌کنند.
مراحل قرارگیری ایمپلنت دندان

استفاده از ایمپلنت دندان

سخن آخر

ایمپلنت های دندانی مطمئن ترین و کامل ترین روش درمان دندان های از دست رفته هستند که معمولا اگر از سلامت دهان و دندان برخوردار باشید بهتر گزینه برای شما به شمار می رود. ایمپلنت دندانی آمریکایی یکی از انواع ایمپلنت های مورد استفاده در کلینیک رایا دنتال است.