هزینه ایمپلنت دندان در ایران

آیا می خواهید دندان های از دست رفته خود را ترمیم کنید اما درمورد قیمت ایمپلنت دندان اطلاعاتی ندارید. آیا به دنبال باکیفیت ترین ایمپلنت دندان در ایران هستید؟ اگر چنین است، پس کلینیک دندانپزشکی رایا می تواند بهترین مکان برای شما باشد! با مراجعه به کلینیک ما برای دریافت ایمپلنت دندان، می توانید بیش از 80 درصد از هزینه های خود را در مقایسه با کشورهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا صرفه جویی کنید. در ادامه به بررسی هزینه ایمپلنت دندان در ایران می پردازیم.

عوامل موثر بر هزینه ایمپلنت دندان در ایران

هزینه ایمپلنت دندان در ایران تحت تاثیر عوامل مختلفی است. این عوامل عبارتند از:

تعداد ایمپلنت‌هایی که نیاز دارید و برند ایمپلنتی که انتخاب می‌کنید، هر دو بر هزینه طرح کلی درمان شما تأثیر می‌گذارند. پس از اولین پست ایمپلنت، بیماران معمولا ایمپلنت های اضافی را با اندکی کاهش قیمت دریافت می کنند و تا زمانی که ایمپلنت ها در همان روز قرار می گیرند، هزینه های جراحی نسبتا ثابت است.

  • هزینه های آماده سازی دندان برای قرارگیری ایمپلنت

قبل از کاشت ایمپلنت، ممکن است به برخی درمان های آماده سازی نیاز داشته باشید. اگر دندان‌های آسیب دیده یا پوسیده دارید، احتمالاً کشیدن دندان را توصیه می‌کنیم. علاوه بر این، برخی از بیماران به دنبال از دست دادن دندان، حجم بافت نرم و تراکم استخوان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند و برای آماده کردن لبخند شما برای قرار دادن موفقیت آمیز پست های ایمپلنت دندان، به پیوند بافت نیاز دارند.

کاشت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان

گزینه های دندانپزشکی آرام بخش

در طول کاشت ایمپلنت دندان یا درمان های آماده سازی مانند کشیدن دندان یا پیوند بافت، ممکن است بخواهید آرام بخش دندان دریافت کنید تا از راحتی خود در طول فرآیند اطمینان حاصل کنید. نوع آرامبخشی که انتخاب می کنید ممکن است به هزینه کلی درمان شما اضافه کند. گزینه های آرام بخش در ایران ارزان تر از بسیاری از کشورهای غربی است.

دندان های جایگزین

تعداد دندان های جایگزین نیز بر هزینه برنامه درمانی شما تأثیر می گذارد. جایگزینی یک دندان با یک روکش دندانی تنها هزینه کمتری نسبت به ترمیم یک ردیف دندان کامل خواهد داشت. دندانپزشکان در ایران متخصص هستند و می توانند از بهترین درمان ممکن برای جایگزینی دندان مطمئن شوند.

هزینه های عمل ایمپلنت دندان در ایران

  • هزینه ایمپلنت تک دندان

هیچ کس فقط یک ایمپلنت نمی خرد—ایمپلنت فقط پیچ فلزی یا سرامیکی است که به استخوان فک می رود. علاوه بر آن، شما به یک اباتمنت (قسمتی که تاج را به ایمپلنت متصل می کند) و خود تاج نیاز دارید. همه این اقلام دارای قیمت جداگانه هستند.

بسیاری از بیماران همچنین به لیفت سینوس یا پیوند استخوان نیاز دارند تا استخوان فک به اندازه کافی سالم بماند تا ایمپلنت ثابت بماند. این نیز به هزینه می افزاید.

هزینه کل ایمپلنت، اباتمنت، روکش و سایر روش های ضروری در کشورهای غربی از 3100 تا 5800 دلار متغیر است. اما در ایران، هزینه ایمپلنت دندان کمتر از 1000 دلار است که می توانید قیمت ایمپلنت دندان در دندانپزشکی شبانه روزی رایا را مشاهده کنید.

  • هزینه ایمپلنت چند دندانی

اگر بیش از یک دندان را تعویض می‌کنید و آن دندان‌ها در کنار یکدیگر هستند، گزینه‌های ایمپلنت بیشتری دارید و بنابراین انتخاب‌های قیمت بیشتری دارید.

به عنوان مثال، اگر شکافی از سه یا چهار دندان مجاور را پر می کنید، ممکن است بتوانید از یک بریج در جای خود فقط با دو ایمپلنت استفاده کنید که هزینه کل را کاهش می دهد. از آنجایی که دو ایمپلنت می‌تواند سه یا چهار دندان مجاور را پشتیبانی کند، از چهار ایمپلنت جداگانه گران‌تر است. هزینه ایمپلنت چند دندان در ایران از 300 دلار تا 1000 دلار است.

  • هزینه ایمپلنت تمام دهان

از آنجایی که روش های مختلفی برای جایگزینی دندان تمام دهان وجود دارد، طیف گسترده ای از قیمت ها وجود دارد.

گران ترین انتخاب، تعویض دندان ها به صورت جداگانه است. این روش راحت ترین است و به دندانپزشک اجازه می دهد تا برخی از دندان های موجود را در صورتی که به اندازه کافی سالم هستند حفظ کند.

یک گزینه کم هزینه تر، پروتزهای مصنوعی با پشتیبانی از ایمپلنت است، جایی که دو قوس کامل از دندان های مصنوعی جایگزین دندان های طبیعی بالا و پایین می شوند (بعد از برداشتن دندان های باقی مانده)، درست مانند پروتزهای بدون ایمپلنت. قوس به چهار تا شش ایمپلنت هر کدام در فک بالا و پایین متصل می شود.

ایمپلنت دندان چیست؟

هزینه های عمل ایمپلنت دندان

هزینه های اضافی ایمپلنت دندان در ایران

مطمئن شوید که شما و دندانپزشکتان در مورد قیمت گذاری و اینکه هزینه ها را درک می کنید بحث می کنید. هزینه های پنهان در ایران به ندرت اتفاق می افتد. اکثر دندانپزشکان در ایران کل هزینه را پیشاپیش ارائه می کنند. اگر به متخصصان متعددی مانند دندانپزشک و جراح دهان مراجعه می کنید، مطمئن شوید که هر دو دسته از هزینه ها را در نظر گرفته اید.

سوالات متداول هزینه ایمپلنت دندان در ایران

آیا قیمت پایین ایمپلنت دندان در ایران به معنای بی کیفیتی ایمپلنت است؟

قیمت پایین ایمپلنت در خارج از کشور به معنای کیفیت پایین نیست. این به دلیل هزینه های کمتر زندگی در سایر کشورها در مقایسه با مکان هایی مانند ایالات متحده، کانادا و استرالیا است.

آیا برای ایمپلنت دندان به ایران بیایید ارزانتر است؟

ایمپلنت های دندانی در خارج از کشور ارزان تر از کشور شما هستند در حالی که همان کیفیت بالا را حفظ می کنند. حتی با هزینه های سفر، باز هم می توانید با آمدن به ایران و حتی رزرو هتل در تهران (پایتخت ایران) 50 تا 80 درصد صرفه جویی کنید.

آیا نصب ایمپلنت دندان در ایران بی خطر است؟

با درصد موفقیت بالای 97 درصد، نصب ایمپلنت دندان در ایران کاملا بی خطر است.

برای اطمینان از اینکه هیچ عارضه ای وجود ندارد، تحقیقات خود را از قبل انجام دهید و کلینیک های واجد شرایطی را بیابید که با متخصصان با تجربه کار می کنند و نتایج رضیت بخشی را به دنبال دارند.

کاشت دندان دائمی

بهترین قیمت ایمپلنت دندان

آیا ایمپلنت دندان در ایران یک روزه انجام می شود؟

آره. شما می توانید ایمپلنت های دندانی خود را در یک روز دریافت کنید. اینها به عنوان ایمپلنت های یک روزه، ایمپلنت های بار فوری یا دندان در یک روز شناخته می شوند. دندانپزشک در ایران دندان های شما را معاینه می کند و تصمیم می گیرد که آیا شما کاندید خوبی برای دریافت آنها هستید یا خیر.

آیا ایران کشور خوبی برای کاشت ایمپلنت دندان  است؟

ایران یکی از بهترین کشورها برای دریافت ایمپلنت دندان در سال 2022 است. اکثر دندانپزشکان ارائه دهنده خدمات برای اتباع خارجی در ایران متخصصانی با 10 تا 20 سال سابقه هستند.