زیبایی دندان از طریق کاشت ایمپلنت

همانطور که می دانید دندان ها بیشترین میزان اهمیت را در زیبایی صورت و لبخندتان دارد و هنگامی که دندان های خود را از دست می دهید، نبود دندان هایتان، بیشترین جلب توجه را در صورتتان می کند. اگر به دنبال زیبایی دندان از طریق کاشت ایمپلنت دندان هستید، به سراغ کلینیک های دندانپزشکی بروید که علاوه بر دارا بودن تیم حرفه ای، از بهترین مواد بی حسی و بیهوشی در صورت نیاز، استفاده کنند.

کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی رایا، روشی است که بسیاری از بیماران هر روز تحت درمان آن قرار می‌گیرند و می‌تواند نتایج تغییر زندگی را برای ظاهر، اعتماد به نفس و سلامت کلی دهان بیمار داشته باشد. ایمپلنت های دندانی یک روند درمان محبوب هستند، زیرا بیماران به دنبال بهبود دندان ها و لبخند خود هستند.

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که ایمپلنت های دندانی چگونه کار می کنند و چه مزایایی دارند؟

کاشت ایمپلنت تیتانیومی

لبخند زیبا با کاشت ایمپلنت

ایمپلنت های دندانی با پیچ های فوق العاده قوی

ایمپلنت ها پیچ های کوچکی هستند که از تیتانیوم ساخته شده اند. این یک ماده واقعا قوی و بادوام است که اگر به درستی از آن مراقبت شود، دندان های جدید را قادر می سازد تا سال ها دوام بیاورند. پیچ‌ها در استخوان فک قرار می‌گیرند، که سپس به پیچ متصل می‌شود و آن را به یک اتصال دائمی در دهان تبدیل می‌کند.

دندان هایی با ظاهر طبیعی

دندانپزشک دندان هایی با ظاهر طبیعی برای اتصال به ایمپلنت ایجاد می کند. شکل و رنگ دندان‌ها تا حد امکان با دندان‌های طبیعی باقی‌مانده شما مطابقت دارد تا تا حد امکان واقعی به نظر برسند. بسیاری از مردم نمی توانند تشخیص دهند که شما ایمپلنت های دندانی دارید، زیرا آنها به خوبی با هم ترکیب می شوند و بسیار معتبر به نظر می رسند.

ماندگاری طولانی

پس از نصب، باید انتظار داشته باشید که حداقل بیست سال می توانید از ایمپلنت های دندانی خود لذت ببرید. در کلینیک رایا، بسیاری از بیماران پس از عادت کردن به ایمپلنت‌ها نمی‌توانند بفهمند که ایمپلنت‌ها در داخل هستند، زیرا خیلی سریع به بخشی از اجزاء دهان و دندان تبدیل می‌شوند.

از ایمپلنت های دندانی باید مانند هر دندان طبیعی ماقبت شود، مانند مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و استفاده از دهانشویه دو بار در روز و همچنین باید به طور منظم با دندانپزشک خود قرار ملاقات داشته باشید تا بتواند سلامت دندان ها و لثه های شما را بررسی کند و مسیری که دهان شما به ایمپلنت می رود را تحت نظر داشته باشد.

اگر می خواهید بدانید که آیا کاندیدای ایده آلی برای ایمپلنت دندان هستید یا خیر، بهترین کار این است که با کلینیک شبانه روزی رایا تماس بگیرید، جایی که کارکنان ما می توانند اطلاعات بیشتری به شما ارائه دهند یا وقتتان را برای مشاوره رزرو کنند. با یکی از دندانپزشکان مجرب ما صحبت کنید و بعد از کاشت ایمپلنت دندان متوجه می شود که نه تنها لبخندتان تغییر یافته است، بلکه اعتماد به نفس شما را تغییر می دهد.

ایمپلنت‌های دندانی راه‌حل مناسبی برای تعداد زیادی از بیمارانی است که نیاز به تعویض ریشه دندان در صورت خراب شدن یا خرابی دندان هایشان دارند.

مزایای ایمپلنت دندان

مزایای کاشت ایمپلنت دندان

چرا باید ایمپلنت دندان انجام دهیم؟

ایمپلنت دندان جدیدترین و موثرترین روش برای جایگزینی دندان های از دست رفته در شمال لندن است. ایمپلنت‌های دندانی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته‌اند تا حرفه‌های دندان‌پزشکی آن را به‌عنوان روشی مطمئن و مطمئن برای جایگزینی دندان‌ها به شدت توصیه کنند و می‌توانند بسیار ماندگار باشند.

تاج، پروتز و بریج و دندان مصنوعی را می توان به پایه ایمپلنت دندان متصل کرد. ایمپلنت دندان یک راه حل عالی برای افرادی است که لبخندشان کمتر از کل است، ما می توانیم لبخندی جدید و بدون شکاف به شما هدیه دهیم که به شما اعتماد به نفس لبخند طبیعی دوباره را بدهد.

تمیز کردن ایمپلنت های دندانی کمی دشوارتر از دندان های معمولی است. آنها ممکن است بسته به محل آنها در داخل دهان به یک روش تمیز کردن متفاوت تری نیاز داشته باشند. اما جای نگرانی نیست زیرا تمام دستورالعمل های مراقبت بعد از عمل توسط دندانپزشک به شما داده می شود.

استفاده از بی حسی قوی هنگام کاشت ایمپلنت

غیر معمول نیست که یک بیمار دندانپزشکی عصبی باشید، اما در شمال لندن، ایمپلنت دندان نباید تجربه دردناک یا ترسناکی باشد. بیماران دندانپزشکی عصبی می توانند در طول بسیاری از عمل ها دی وی دی تماشا کنند یا به موسیقی گوش دهند.

هیپنوتیزم درمانی همچنین می تواند به بیماران عصبی دندانپزشکی کمک کند، نه تنها در طول درمان، بلکه برای مدیریت اضطراب در آینده.

دو گزینه برای آرام‌بخشی دندان وجود دارد. اولی آرام‌بخشی خوراکی است که شکل خفیف‌تری از آرام‌بخشی است و معمولاً صبح قبل از عمل به شکل قرص مصرف می‌شود.

آرام بخش داخل وریدی یا IV یک داروی آرام بخش است که به صورت کنترل شده تزریق می شود تا در طول درمان دندان احساس آرامش کنید. در کلینیک دندانپزشکی رایا ما دستورالعمل‌های کامل مراقبت‌های بعدی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. یک دوست باید با شما بیاید تا شما را به خانه برساند و از شما مراقبت کند تا زمانی که داروهای آرام بخش از بین بروند.

سخن آخر

برای کاشت ایمپلنت دندان و زیباتر کردن لبخند خود، با کلینیک دندانپزشکی رایا تماس بگیرید تا اولین وقت خود را برای مشاوره با متخصصین ما رزرو کنید و لبخندی زیبا به همراه دندان های مرتب، بدون آسیب و ماندگاری را به خود هدیه دهید.