بهترین برند ایمپلنت دندان

مشکلات دندانی یکی از مهم ترین تهدیدات زیبایی لبخند است، دندان های سالم، سفید و ثابت راز یک لبخند عالی هستند. دندانپزشک زیبایی و متخصص دندان و ایمپلنت، به طور کاملا حرفه ای و تخصص، بهترین برند ایمپلنت دندان را برای بیمارانی که دندان هایشان را از دست داده اند، انتخاب کرده و متناسب با وضعیت دهان و دندان بیمار، یکی از انواع ایمپلنت را بعد از مشورت و رضایت بیمار، طی یک یا چند جلسه؛ در استخوان فک بیمار قرار می دهند.

کاشت ایمپلنت دندان به طور خاص در چند سال گذشته شاهد پیشرفت بزرگی بوده است و تکنیک ها و مواد مدرن مورد استفاده در ایمپلنت های دندانی از کشورهای پیشرو غربی در این زمینه وارد شده است. ایمپلنت دندانی آمریکایی، نرخ بسیار بالایی از ایمنی و موفقیت را تا کنون بین روش های مختلف جایگزینی دندان، داشته است.

کاشت ایمپلنت دندان

بهترین مارک ایمپلنت دندان

فرایند کاشت ایمپلنت دندان مصنوعی

فرآیند کاشت ایمپلنت دندان به طور خلاصه به نصب ریشه های مصنوعی در دهان و سپس کاشت دندان بر روی آن بستگی دارد. ایمپلنت های دندانی با استفاده از ایمپلنت های تیتانیومی که هیچ عارضه ای برای بدن ایجاد نمی کنند و استفاده از فلز زیرکونیوم در قسمت فوقانی انجام می شود.

بخشی از دندان توسط اشعه ایکس و همچنین عکاسی از دندان ها قبل از کاشت ایمپلنت دندان استفاده می شود تا به پزشک کمک کند، سلامت فک و استخوان های آن را بررسی کند و از هر گونه عوارض بعدی در نتیجه ایمپلنت جلوگیری کند.

ایمپلنت های دندانی فوری اخیراً در سراسر دنیا گسترش یافته اند و به عنوان یک جهش کیفی در این زمینه محسوب می شوند، زیرا ایمپلنت های دندانی تنها در عرض سه روز در استخوان فک قرار می گیرد و پس از گذشت سه ماه با استخوان فک جوش خورده و به پایان می رسد.

مزیت اصلی ایمپلنت های دندانی، جبران قسمت های از دست رفته دندان با کاشت یک واحد مصنوعی با استخوان فک است. این فناوری مدرن در درمان دندان های از دست رفته، در سراسر جهان گسترش یافته و هر کشوری تکنیک های مدرن خود را برای ساخت بهترین ایمپلنت های دندانی ارائه کرده است.

درباره ایمپلنت دندان آمریکایی

ایمپلنت های دندان آمریکایی از نظر استحکام ساخت و کیفیت مواد مورد استفاده، با ایمپلنت های دندانی در دنیا تفاوت دارند و همچنین از نظر تضمینی که این شرکت به پزشک ارائه می دهد، کاملا قابل اطمینان و با کیفیت هستند. بدون مشکل. برخی از کلینیک ها ایمپلنت های آمریکاایی را با گارانتی (10 تا 15) سال بدون مشکل یا نیاز به نگهداری ارائه می دهد که این مدت گارانتی با توجه به شرایط بیمار و با توجه به نوع ایمپلنت و سازنده آن متفاوت است.

بهترین تولید کنندگان ایمپلنت دندان آمریکایی

این ایمپلنت ها از نظر مواد مورد استفاده در ایمپلنت های دندان آمریکایی جایگاه سوم را در جهان به خود اختصاص داده اند، چرا که سازنده یکی از بهترین شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی و ایمپلنت های دندانی در دنیا می باشد. قیمت آنها متغیر است و از نظر انواع ایمپلنت ها و از نظر وضعیت بیمار و میزان پاسخ آنها به آنها متفاوت است.

انواع ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت آمریکایی دندان

مزایای ایمپلنت دندان آمریکایی

ایمپلنت های دندان آمریکایی مزایای بسیاری دارند که آنها را به اولین روش های درمانی تبدیل کرده است که دندانپزشکان به آن متوسل می شوند، از جمله:

  • به جایگزینی قسمت از دست رفته در دندان کمک می کند.
  • بر خلاف روش های درمانی دیگر به بقیه دندان ها آسیب نمی رساند.
  • در یک جلسه و بدون درد به دلیل اثر داروی بیهوشی رخ دهد.
  • این تضمین می کند که بیمار برخلاف بریج، برای مدت طولانی بدون نیاز به نگهداری با دندان های کاشته شده زندگی کند.

یکی از مهمترین مزیت های ایمپلنت دندان در کلینیک شبانه روزی رایا، وجود مراکز پزشکی تخصصی فراوان شامل پزشکان مجرب است که گزینه های زیادی را پیش روی شما قرار می دهند تا با توجه به شرایط و ترجیحات خود از بین آنها بهترین روش جایگزین کردن دندان های از دست رفته را انتخاب کنید.

معایب ایمپلنت دندان آمریکایی

برخی معتقدند یکی از معایب ایمپلنت های دندان آمریکایی این است که هزینه زیادی برای بیمار به همراه دارد، اما بسیاری از مراکز از طریق سیستم های پرداخت و اقساط و همچنین با ارائه ایمپلنت هایی با مواد فیک و غیراصل با قیمت ارزان تر این مشکل را حل کرده اند که به مراتب، نتیجه موثر یکسانی را تضمین نمی کنند.

در برخی موارد، ایمپلنت های دندانی ممکن است پس از 3 روز بعد از نصب به دلیل تلاش استخوان برای سازگاری با ایمپلنت جدید کاشته شده در فک باعث درد بیمار شوند، اما این عوارض جانبی هستند و برای مدت زیادی دوام نمی آورند.

معایب ایپلنت دندان، به طور کلی به فرآیند ایمپلنت دندان مربوط می شود، زیرا نیاز به یک دوره سه تا چهار ماهه پس از نصب ایمپلنت دارد تا کاملاً با استخوان جوش بخورد و سپس نصب نهایی تاج دندان ها آغاز می شود.

مراحل اولیه آماده سازی برای کاشت ایمپلنت دندان آمریکایی

پزشک در استخوان فک بیمار قسمتی را تعیین می کنند که دندانپزشک پایه تیتانیومی ایپلنت را برای جایگزینی دندان در آنجا قرار دهد.

بیمار توسط سی تی اسکنی که روی آن قسمت انجام می دهد، توانایی فک در مقاومت یا عدم تحمل ایمپلنت های دندانی، طول و عرض ایمپلنتی که قرار است در فک کاشته شود و میزان موفقیت ایمپلنت های دندانی را مشخص می کند.

کاشت چند ایمپلنت

کاشت ایمپلنت فوری دندان

سخن آخر بهترین برند ایمپلنت دندان

اگر قصد انجام کاشت ایمپلنت دندان را دارید و به دنبال یک کلینیک معتبر با پیشرفته ترین ابزار و وسایل و همچنین مهم تر از همه متخصصین با سابقه و حرفه ای کاشت ایمپلنت دندان هستید، ما به شما کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شبانه روزی رایا را معرفی می کنیم که از تمامی برندهای برتر به همراه مواد با کیفیت ایمپلنت، استفاده می کنند تا لبخندی زیبا، بدون درد و ماندگار را برایتان رقم بزنند.