فرایند کاشت ایمپلنت دندان سوئیسی

لبخند راز زیبایی هر انسانی است و این زیبایی تنها از طریق داشتن دندان های سفید، مرتب و یکدست به وجود می آید. لبخند، زبانی است که نیازی به ترجمه ندارد، با هر شکل، رنگ و ملیت، به مفاهیم دوستی و آسانی به کسانی که در مقابل شما هستند می‌رساند. مشکلات دندانی یکی از مهم ترین تهدیدات زیبایی لبخند است، دندان های سالم، سفید و ثابت راز یک لبخند عالی است که ایمپلنت دندان سوئیسی این امکان را برای بیماران فراهم کرده است که دندان های زیبا و بدون ایرادی داشته باشند.

دندانپزشکی زیبایی به طور کلی در زمینه تخصص ایمپلنت های دندانی در چند سال گذشته شاهد پیشرفت بزرگی بوده است و تکنیک ها و مواد مدرن مورد استفاده در ایمپلنت های دندانی از کشورهای پیشرو غربی در این زمینه وارد شده است. نرخ بسیار بالایی از ایمنی و موفقیت در کاشت ایمپلنت های آمریکایی وجود دارد.

فرآیند کاشت ایمپلنت دندان به طور خلاصه به نصب ریشه های مصنوعی در دهان و سپس کاشت دندان بر روی آن بستگی دارد. ایمپلنت های دندانی در کلینیک شبانه روزی رایا با استفاده از ایمپلنت های تیتانیومی که هیچ عارضه ای برای بدن ایجاد نمی کنند و استفاده از فلز زیرکونیوم در قسمت فوقانی انجام می شود.

بخشی از دندان اشعه ایکس پانورامیک همچنین برای عکاسی از دندان ها قبل از ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی استفاده می شود تا به پزشک کمک کند تا سلامت فک و استخوان های آن را بررسی کند و از هر گونه عوارض بعدی در نتیجه کاشت ایمپلنت دندان جلوگیری کند.

ایمپلنت های دندانی فوری اخیراً در ایران گسترش یافته است و به عنوان یک جهش کیفی در زمینه ایمپلنت دندان محسوب می شوند، زیرا ایمپلنت های دندانی تنها در عرض سه روز و پس از گذشت بیش از سه ماه از جوش خوردن استخوان با ایمپلنت به پایان رسیده است و به مراقبت های خاصی نیاز دارد.

ایمپلنت دندان سوئیسی

ایمپلنت دندان سوئیسی چیست؟

نکات قبل از کاشت ایمپلنت دندان

اگر از شکستگی در یکی از دندان های خود رنج می برید یا به طور کامل آن را از دست می دهید و تصمیم به کاشت ایمپلنت دندان در اردن دارید، در اینجا چند نکته وجود دارد که ممکن است قبل از سفر درمانی به شما کمک کند:

بهترین دندانپزشک را در جردن پیدا کنید و به تبلیغات صرف بسنده نکنید، زیرا اغلب آنها تصویر واقعی از واقعیت را نشان نمی دهند، بلکه به دنبال تجربیات کسانی باشید که در برخورد با او پیش از شما بوده اند و می توانید از اینترنت برای آن

قبل از شروع عمل باید سابقه پزشکی خود و اینکه آیا از بیماری های مزمن رنج می برید یا هر دارویی مصرف می کنید را به پزشک اطلاع دهید زیرا این اطلاعات برای پزشک بسیار مهم است و دانستن آن برای موفقیت و پایداری پیوند ضروری است. .

در مورد هزینه ایمپلنت دندان در اردن سوال کنید و آن را با هزینه عمل مشابه در کشور خود مقایسه کنید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا سفر بهترین گزینه برای شما است یا خیر.

با مرکز یا بیمارستانی که تصمیم به انجام این عمل گرفتید تماس بگیرید و محل زندگی خود را جویا شوید که آیا از طریق آنها انجام می شود یا به تنهایی.

درباره ایمپلنت دندان سوئیسی

ایمپلنت های دندان آمریکایی از نظر استحکام ساخت و کیفیت مواد مورد استفاده، با سایر برندهای ایمپلنت های دندانی تفاوت دارند و همچنین از نظر تضمینی که شرکت سازنده آن به بیماران و کلینیک های دندانپزشکی می دهد، کاملا قابل اطمینان و با کیفیت هستند. برخی از کلینیک ها ایمپلنت های آمریکایی را با گارانتی (10 تا 15) سال بدون مشکل یا نیاز به نگهداری ارائه می دهد که این مدت گارانتی با توجه به شرایط بیمار و نوع ایمپلنت و سازنده آن متفاوت است.

بهترین تولید کنندگان ایمپلنت دندان سوئیسی

این ایمپلنت ها از نظر مواد مورد استفاده در ایمپلنت های دندانی، جایگاه سوم را در جهان به خود اختصاص داده اند، چرا که سازنده یکی از بهترین شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی و ایمپلنت های دندانی در دنیا می باشند. قیمت آنها متغیر است و از نظر تنوع در رنگ بندی و کیفیت های متفاوت و از نظر وضعیت جسمانی بیمار و میزان پاسخ بدن آنها به ایمپلنت های دندانی، متفاوت می باشد.

کاشت ایمپلنت تیتانیومی

کاشت ایمپلنت دندان آمریکایی

مزایای کاشت ایمپلنت دندان

ایمپلنت های دندان آمریکایی مزایای بسیاری دارند که آنها را به اولین روش های درمانی تبدیل کرده است که دندانپزشکان به آن متوسل می شوند، از جمله:

  • به جایگزینی قسمت از دست رفته در دندان کمک می کند.
  • بر خلاف روش های درمانی دیگر به بقیه دندان ها آسیب نمی رساند.
  • در یک جلسه و بدون درد با کمک اثر داروی بیهوشی رخ دهد.
  • ایمپلنت دندان آرمیکایی تضمین می کند که بیمار برخلاف بریج، برای مدت طولانی بدون نیاز به نگهداری با دندان های کاشته شده، زندگی می کند.

مزیت اصلی ایمپلنت های دندانی، جبران قسمت های از دست رفته دندان با کاشت یک پایه مصنوعی فلزی از جنس تیتانیوم با استخوان فک است. این فناوری مدرن در درمان دندان های از دست رفته، در سراسر جهان گسترش یافته و هر کشوری تکنیک های مدرن خود را برای ساخت بهترین ایمپلنت های دندانی ارائه کرده است.

یکی از مهمترین مزیت های ایمپلنت دندان، وجود مراکز پزشکی تخصصی فراوان شامل پزشکان مجرب است که گزینه های زیادی را پیش روی شما قرار می دهد تا با توجه به شرایط و ترجیحات خود از بین آنها انتخاب کنید.

معایب کاشت ایمپلنت دندان

در مورد معایب، به طور کلی به فرآیند ایمپلنت دندان مربوط می شود، زیرا نیاز به یک دوره سه تا چهار ماهه پس از نصب ایمپلنت دارد تا کاملاً با استخوان ذوب شود و سپس نصب نهایی دندان ها آغاز شود. به این معنی که در این مدت باید در شهری که کاشت ایمپلنت را انجام داده اید، بمانید یا اگر اهل آن شهر نیستید دوباره سفر کنید و برگردید که قطعاً مستلزم هزینه های اضافی است.

بخی معتقدند یکی از معایب ایمپلنت های دندان آمریکایی این است که هزینه زیادی برای بیمار به همراه دارد، اما بسیاری از مراکز از طریق سیستم های پرداخت مختلف و اقساط و همچنین با ارائه ایمپلنت هایی با مواد فیک و غیراصل با قیمت ارزان تر این مشکل را حل کرده اند که به مراتب، نتیجه موثر و موفقیت آمیزی را برای بیماران تضمین نمی کنند.

در برخی موارد، ایمپلنت های دندانی ممکن است پس از 3 روز بعد از نصب به دلیل تلاش استخوان برای سازگاری با ایمپلنت جدید کاشته شده در فک باعث درد بیمار شوند، اما این عوارض جانبی هستند و برای مدت زیادی دوام نمی آورند.

مزایای کاشت ایمپلنت دندان

انواع ایمپلنت دندان سوئیسی

سخن آخر

اگر قصد انجام کاشت ایمپلنت دندان را دارید، ما به شما ایمپلنت دندان آمریکایی را توصیه می کنیم زیرا علاوه بر دارا بودن کیفیت و دوام بالا و هزینه مناسب، ظاهری بسیار طبیعی و مشابه سایر دندان هایتان دارند.