Project Description

خدمات تخصصی زیبایی دندان

امروزه بیمارانی که به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می کنند، علاوه بر راه های درمانی که برای بهبود طرح لبخند و سلامت و عملکرد بهتر دندان های خود انجام می دهند، می خواهند از طریق روش های خدمات تخصصی زیبایی به چهره ایده آل خود نیز برسند.

یکی از شاخه های دندانپزشکی، زیبایی دندان است که موارد زیادی را تحت پوشش قرار می دهد. در این مقاله به موارد متعدد خدمات تخصصی زیبایی دندان می پردازیم.

مهم ترین نکته در زمینه خدمات تخصصی و فوق تخصیی زیبایی دندان این است که بدانید کدام روش برای زیباتر کردن دندان های شما مناسب است؟ اگر می خواهید لبخند خود را بهبود ببخشید، متخصصان ما می توانند با راهنمایی شما در این زمینه، توضیح دهند که هریک از تکنیک های زیبایی دندان شامل چه فرایند و مدت زمانی است.

همچنین شما می توانید با مقایسه روش های درمانی با توجه به هزینه و موادی که در عمل شما به کار می رود، با مشورت دندانپزشک بهترین آن را انتخاب کنید. تیم حرفه ای و تخصصی رایا دنتال کلینیک بهترین روش های درمان که در سریع ترین حالت ممکن و بدون درد انجام می شوند را به شما پیشنهاد می کنند تا برای مدت طولانی لبخند زیبای خود را حفظ کنید.

خدمات زیبایی دندان

خدمات تخصصی زیبایی دندان

اهمیت زیبایی دندان چیست؟

از مهم ترین عمل های زیبایی دندان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روکش دندان
  • سفید کردن دندان ها
  • جراحی اثه
  • ارتودنسی
  • بهبودی تاج دندان

تمامی موارد ذکر شده جز خدمات تخصصی زیبایی دندانپزشکی بشمار می روند اما سوال مهم این است که این روش های درمانی برای چه افرادی و با چه نوع دندان هایی مناسب است؟

زیبایی دندان در دندانپزشکی با هدف بهبود دندان و طرح لبخند افراد در کنار حفظ شکل ظاهری دندان ها است که هرکسی می تواند تحت درمان این روش ها قرار بگیرد. در کنار همه این راه های زیبایی باید یک شرط اساسی در نظر گرفته شود که آن سلامت دندان است، به این معنا که اگر بیمار مثلاً دچار پوسیدگی دندان یا بیماری پریودنتال باشد (التهاب لثه یا پریودنتیت) لازم است در ابتدا این مشکل حل شود و متعاقباً عمل زیبایی انجام شود.

Rayadentalclinic  با درنظر گرفتن تمام جزئیات وضعیت فک و دندان، بهترین روش را برای زیبایی دندان هایتان پیشنهاد می دهد. از این رو شما می توانید بدون کمترین درد و خونریزی و یا نگرانی از جهت آسیب به سایر دندان های اصلی، برای زیباتر کردن ظاهر دندان های خود به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ما مراجعه بفرمایید.

روش های تخصصی زیبایی دندان

بیشترین درخواست متقاضیان برای زیبایی دندان، روکش دندان(پرسلان یا کامپوزیت)، سفید کردن دندان ها و بهبودی ظاهر لثه است. برای رسیدن به اهداف زیبایی دندانتان باید به این نکته توجه داشته باشید که خدمات تخصصی زیبایی هر فرد با دیگری متفاوت است و دندانپزشک از طریق اسکن و دستگاه های مخصوص، راه حل مناسبی متناسب با نیازهای شما را پیشنهاد و ارائه می دهد.

پس از تجزیه و تحلیل کردن وضعیت فک و دندان، دندان پزشک مواردی مانند رنگ، شکل و اندازه دندان ها را بررسی می کند و بهترین خدمات را برای بهبود طرح لبخندتان پیشنهاد می کند.

بهبود طرح لبخند

روش های زیبایی دندان

  • روکش دندان

ونیر کامپوزیت یکی از بهترین گزینه ها برای بهبود جنبه های دندان از جمله رنگ، اندازه و شکل آن روی دندان است که دندان های لب پریده، آسیب دیده و رنگ پریده را کاملا مثل سایر دندان های طبیعی زیبا و صاف می کند.

روکش دندان روشی عالی برای مواردی که نیاز به اصلاح دندان دارند، است. به عنوان مثال دندان هایی که از هم فاصله زیادی دارند، شکسته و لب پریده شده اند، تغییر رنگ داده اند و … می توانند از طریق روش کامپوزیت ونیر، دندان های خود را ترمیم و بهبود سازند.

مزیت اصلی روکش های زیبایی این است که روند درمان و انجام کار بسیار سریع بوده و نیازی به طی کردن پروسه طولانی برای قرار دادن کامپوزیت بر روی دندان ندارد.

  • سفید کردن دندان ها

سفید کردن دندان ها باعث می شود که رنگ دندان هایی که سفید طبیعی خود را از دست داده اند، یا به دلیل گذشت زمان، مصرف دخانیات یا استفاده از تتراسایکلین ها، مایل به زرد شده اند به حالت اولیه و طبیعیه خودشان بازگردند. سفید کردن دندان ها هم مثل کامپوزیت و روکش دندان عملی سریع به همراه تغییرات محسوس در لبخند نهایی شما است.

درمان و بهبود وضعیت دندان

خیلی از مواقع برخی بیماران به دلیل عدم بهداشت مناسب و یا ایجاد حفره و شکستگی در ناحیه دندان، به خدمات تخصصی زیبایی دندان نیاز پیدا می کنند. اگر نقص دندان کم باشد و فقط بیمار احتیاج به تغییرات جزئی داشته باشد دندان پزشک راه های ساده ای مثل کامپوزیت دندان را پیشنهاد می کند.

در کلینیک rayadentalclinic ما از بهترین مواد کامپوزیتی و با کیفیت بالا استفاده می کنیم تا چندین سال از زیبایی دندان های خود لذت ببرید.

  • ارتودنسی

یکی از روش های دیگر درمان و بهبودی دندان ها، ارتودنسی است که خیلی مربوط به تخصص زیبایی دندان نمی باشد اما به بهبود طرح لبخند افراد کمک می کند. در روش ارتودنسی دندانپزشک همه مشکلات و ترازبندی های دندان ها را با روشی محتاطانه از طریق ارتودنسی اصلاح می کند.

خیلی از بیمارانی که دارای دندان هایی هستند که به طور نامرتب رشد کرده اند و روی دندان های دیگر قرار گرفته اند و یا با سایر دندان های مجاور فشار می آورند نیازمند ارتودنسی دندان هستند و امروزه یکی از خدمات پرتقاضا به شمار می رود.

خیلی از بیماران قبل از این که دندان های خود را به حالتی زیبا، مرتب، سفید و … مشاهده کنند، شهامت لبخند زدن و یا صحبت کردن در جمعیت را نداشتند، با این حال وقتی اتمام کار و لبخند جدید خود را می بینند، اعتماد و عزت نفس خود را بدست می آورند که سال های سال آن را از دست داده بودند.

روش های زیبایی دندان

ارتودنسی دندان

سخن آخر

خیلی از بیمارانی که به صورت ژنتیکی یا توسط عادات بد غذایی و دهانی، دچار آسیب های دندانی شده اند برای ترمیم و درمان دندان های خود به کلینیک های متفرقه می روند که ممکن است با یک تصمیم گیری اشتباه، تا ابد از انتخاب خود پیشمان شوند.
تیم حرفه ای کلینیک دندانپزشکی رایا دنتال با ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی زیبایی دندان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.